Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Účetní závěrka a změny účetních předpisů za rok 2018 (pro podnikatelské subjekty)


Číslo školení: 1826 - Objednávka zde
Datum: 28.11.2018, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)8
Lektor: Ing. Dagmar Procházková, auditorka

Program

Školení bude zaměřeno na účetnictví podnikatelských subjektů a jeho cílem je poskytnout komplexní informace pro správné sestavení účetní závěrky za rok 2018. Pozornost bude rovněž věnována změnám účetní legislativy. Výklad bude doprovázen praktickými příklady.

  • Novinky v účetnictví podnikatelů v roce 2018 a případné změny pro rok 2019 (dle aktuálního vývoje legislativy)
  • Zkušenosti a poznatky z účetní závěrky podnikatelů sestavené za rok 2017
  • Testování zařazení do skupiny účetních jednotek (mikro, malá, střední, velká)
  • Povinné a nepovinné části účetní závěrky sestavené za účetní období započaté od 1.1.2018
  • Povinnost auditu účetní závěrky + výroční zpráva
  • Zveřejnění údajů z účetní závěrky ve sbírce listin
  • Nové interpretace NÚR
  • Závěr - diskuze a odpovědi na dotazy
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

U školení od 9 do 14 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za 990 Kč + DPH - školení s obvyklým občerstvením (sladká/slaná snídaně, dopolední svačina, několik druhů kávy, nealko nápoje) a službami, na které jste byli dosud zvyklí
  • varianta B za 1190 Kč + DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem ze čtyř jídel aktuálního denního menu, jedno hlavní jídlo je vždy vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru.

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
Adresa: Havlíčkovo nábřeží 2728/38, 702 00 Ostrava
IČ: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě