Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Změny ve mzdové účtárně od 1.6. a 1.7.2019 a další aktuální problematika


Číslo školení: 1915- Objednávka zde
Datum: 26.06.2019, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Mgr. Květa Kupčáková, zkušená lektorka s dlouholetou praxí, manažerka oddělení lidských zdrojů a mezd

Program

Cílem školení je seznámit posluchače se změnami v mzdové a personální oblasti od 1.6. a 1.7.2019 a jejich praktickými dopady. Pozornost bude dále věnována problémovým oblastem. Výklad bude doprovázen příklady z praxe. 

  • Aktuální informace z vývoje legislativy
  • Změny ve výpočtu srážek od 1. 6. 2019 (poprvé se aplikují v červenci při zpracování mezd za červen)
  • Zrušení karenční doby od 1.7.2019
  • Navrhované změny v nemocenském pojištění
  • Definice zaměstnání malého rozsahu, podmínky vzniku nemocenského a zdravotního pojištění
  • Důležité změny v chystané novele Zákoníku práce pravděpodobně od 1.7.2019
  • Rozsáhlá koncepční změna v dovolené
  • Zrušení institutu dovolené za odpracované dny
  • Nový způsob výpočtu nároku na dovolenou
  • Praktické příklady výpočtu nároku na dovolenou dle nových pravidel
  • Výpočet ročního nároku, poměrné části dovolené, krácení dovolené atd.
  • Změny v používání dohod konaných mimo pracovní poměr DPČ a DPP
  • Podmínky používání dohod dle ZP, výhody dohod, podmínky pojištění, minimální vyměřovací základ
  • Změny v odměňování
  • Změny v evidenci odpracované doby
  • Změny ve vyrovnávacím období
  • Změny v bezpečnosti práce – povinné přestávky 
  • Odpovědi na dotazy k problémovým oblastem dle zájmu posluchačů
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

U školení od 9 do 14 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za 990 Kč + DPH - školení s obvyklým občerstvením (sladká/slaná snídaně, dopolední svačina, několik druhů kávy, nealko nápoje) a službami, na které jste byli dosud zvyklí
  • varianta B za 1190 Kč + DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem ze čtyř jídel aktuálního denního menu, jedno hlavní jídlo je vždy vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě