Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Skladové zásoby komplexně - účetní i daňový pohled


Číslo školení: 1919- Objednávka zde
Datum: 21.10.2019, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Dagmar Beránková, auditorka a daňová poradkyně, soudní znalec v oboru účetnictví

Program

Komplexní pohled na problematiku zásob od vysvětlení základních zásad až po praktické příklady a doporučené postupy. Výklad bude zaměřen nejen na běžné účetní operace, ale také problémy daně z příjmů, DPH nebo kursové rozdíly, které s účtováním zásob souvisí. Lektorka upozorní posluchače na časté chyby, se kterými se v praxi jako auditorka a daňová poradkyně setkává.

  • druhy zásob (podle způsobu pořízení – nákupem, vlastní výrobou),
  • vymezení pojmů zásob (materiál, zboží, mladá a ostatní zvířata a jejich skupiny, zásoby vlastní výroby),
  • vedení (evidence) zásob na skladě způsobem průběžným – A a způsobem periodickým – B,
  • ocenění úbytků zásob ze skladu (pořizovací cena, reprodukční pořizovací, vlastní náklady),
  • opravné položky k zásobám,
  • ocenění úbytků ze skladu (skutečné ocenění při pořízení, FIFO, vážený aritmetický průměr, pevná skladová cena s oceňovací odchylkou),
  • postup při vyskladnění zásob,
  • zásoby vlastní výroby – z hlediska účtování a oceňování,
  • směrnice z hlediska ocenění („trasace“, auditní stopa),
  • přecenění výrobků na skladě,
  • změna účetního programu,
  • zásoby na cestě (materiál a zboží),
  • nevyfakturované dodávky,
  • zásoby předané ke zpracování,
  • zásoby přijaté ke zpracování,
  • účtování materiálu přímo do spotřeby,
  • drobný hmotný majetek,
  • aktivace zásob,
  • bonus a skonto,
  • odpovědnost (dříve hmotná) dle zákoníku práce,
  • konsignační sklad,
  • vratné obaly, 
  • reklamní akce,
  • vedení skladu při traťových dodávkách,
  • zálohy na zásoby a jejich vykazování v rozvaze,
  • normy úbytků a ztratné,
  • prodej nadnormativních zásob, přeskladnění,
  • dar,
  • odpad,
  • inventarizace zásob,
  • chyby z hlediska účetní závěrky,
  • odpovědi na dotazy posluchačů.
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

U školení od 9 do 14 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za 990 Kč + DPH - školení s obvyklým občerstvením (sladká/slaná snídaně, dopolední svačina, několik druhů kávy, nealko nápoje) a službami, na které jste byli dosud zvyklí
  • varianta B za 1190 Kč + DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem ze čtyř jídel aktuálního denního menu, jedno hlavní jídlo je vždy vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě