Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Amazon, eBay, Facebook, Google, UBER, AirBnB - promítnutí do DPH, daně z příjmů a účetnictví


Číslo školení: 1921- Objednávka zde
Datum: 19.9.2019, 9.00 – 13.30h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Vladimír Zdražil, člen metodické rady Svazu účetních

Program

Školení je věnováno velmi aktuálnímu tématu, v minulých dnech Finanční správa zveřejnila na svém webu informaci, že se cíleně zaměřuje na klienty internetových ubytovacích platforem, kterým jsou na dani doměřovány značné částky. Stále více firem využívá on-line platformy jako prodejní a logistický kanál při pronikání na zahraniční trhy /Amazon, eBay/ anebo využívají placených reklamních služeb /Google, Facebook/. Svoje osobité postavení má on-line platforma UBER /přeprava osob/ či AirBnB /platforma spojující ubytovatele a hosta/. Školení slouží k pochopení smluvního vztahu s těmito platformami a v návaznosti na to i vyřešení daňových povinností a promítnutí těchto transakcí do účetnictví. V praxi se totiž velmi často setkávám s odpovědí „nevím jak mám uplatnit DPH, protože oni neposílají žádné faktury“. To bohužel není adekvátní výmluva …. 

  • Aktuální informace, metodické pokyny GFŘ ve vztahu k on-line platformám a jejich obsah

  • Úloha „daňového statutu“ obchodního partnera při přeshraniční fakturaci – aneb několik nezbytných zásad nutných pro správné daňové řešení v závislosti na povaze obchodního partnera

  • Osvobození s nárokem na odpočet DPH – jak ho obhájit vůči správci u zbožových obchodů do EU a do třetích zemí při využití prodejní platformy – např. Amazon, eBay

  • Služby s přeshraničním prvkem – přenesení daňové povinnosti na příjemce plnění /splnění podmínek základního pravidla dle paragrafu 9 ZDPH/ anebo dle zvláštních pravidel /viz paragraf 10 ZDPH/ s důrazem na reklamu u mediálních gigantů

  • Amazon a eBay v detailu – nabízené platformy a jejich využití, definice využitelných obchodních a smluvních modelů s Amazonem ve vazbě na váš podnikatelský záměr, stahování review, tvorba či stažení daňových dokladů v závislosti na povaze business modelu /fakturace zákazníkům a přijaté faktury od Amazonu/, vystavování daňových dokladů pověřením on-line platformy, registrace v jiných členských státech v závislosti na využitém business modelu, problematiky dodatečných DP u pozdě registrovaných DIČ v JČS

  • Facebook a Google – placená reklama, využití cloudových služeb a jejich zdanění, služba G Suite a další

  • UBER u smluvních partnerů a zákazníků, účetně, daňově

  • AirBnB u poskytovatelů ubytování i jejich hostů, účetně a daňově

  • Promítnutí výše uvedených transakcí přes obchodní platformy do daně z příjmů a účetnictví

  • Licenční poplatky- definice a jejich zdaňování dle smluv o zamezení dvojího zdanění

  • Odpovědi na dotazy posluchačů
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

U školení od 9 do 14 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za 990 Kč + DPH - školení s obvyklým občerstvením (sladká/slaná snídaně, dopolední svačina, několik druhů kávy, nealko nápoje) a službami, na které jste byli dosud zvyklí
  • varianta B za 1190 Kč + DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem z aktuálního denního menu, po dohodě vždy jedno hlavní jídlo vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě