ECONOMIS - ŠKOLENÍ ÚČETNICTVÍ A DANÍ, KURZY, SEMINÁŘE
Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

DPH 2020 - změny a další aktuální problematika


Číslo školení: 2015- Objednávka zde
Datum: 17.04.2020, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Dagmar Fitříková, daňová poradkyně, autorka odborných publikací
Vážení klienti, zatím školení prosím neplaťte. V tuto chvíli nejsme schopni odhadnout, zda se vzhledem k omezením spojeným s koronavirem školení v plánovaném termínu uskuteční. Bude-li školení zrušeno z naší strany, poplatek Vám bude samozřejmě vrácen v plné výši. Prodlužujeme rovněž lhůtu, ve které můžete zrušit i Vy školení bez jakékoliv sankce. Zrušíte-li účast na školení e-mailem ještě v den konání školení do 8 hodin, zaplacený poplatek Vám vrátíme v plné výši. O jakýchkoliv změnách Vás bude včas informovat na e-mail, který jste uvedli do objednávky. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme dobré zdraví i pevné nervy.

Program

Cílem školení je seznámit posluchače s aktuálními problémy uplatňování DPH. Důraz bude kladen na změny v oblasti DPH pro rok 2020, jednak změny účinné od 1.5.2020 ve vazbě na novelu zákona o evidenci tržeb, dále na implementaci směrnice EU, kterou se zavádí významné změny pro obchod mezi členskými státy. V rámci výkladu bude poskytnut návod, jak prakticky aplikovat provedené změny. Výklad bude doprovázen příklady z praxe.

  • Aktuální informace – aktuální stav zákona o DPH a legislativy EU, aktuální informace GFŘ a vybrané zápisy z jednání KV s KDP pro rok 2020.

  • Změny v oblasti intrakomunitárních dodávek - implementaci směrnice, kterou se zavádí prozatímní opatření pro obchod mezi členskými státy, tzv. quick fixes (přemístění obchodního majetku, konsignační sklady, řetězové obchody, podmínky pro osvobození, prokazování přepravy zboží do jiného členského státu).

  • Sazby daně – změny v oblasti sazeb daně v roce 2020, přesuny z první snížené sazby daně (15 %) do druhé snížené sazby daně (10 %), praktický postup při vyúčtování záloh na dodávky tepla a vody ve vazbě na změny sazeb DPH.

  • Daňové doklady a související problematika – povinnost doručit daňový doklad, souhrnný daňový doklad a jeho využití v praxi, nový způsob výpočtu DPH, zaokrouhlení daně, přepočet cizí měny při vyúčtování zálohy.

  • Oprava základu daně a výše daně – základní pravidla, praktický postup, opravný daňový doklad, možnosti provedení opravy u nedobytných pohledávek, uvádění oprav v DAP k DPH a kontrolním hlášení.

  • Režim přenesení daňové povinnosti v tuzemsku – praktická aplikace režimu přenesení daňové povinnosti, použití právní fikce, upozornění na časté chyby.

  • Využití majetku v rámci podnikání – pořízení a prodej, oprava a úprava odpočtu - příklady, převody pozemků – specifické situace, vyřazení majetku pro soukromou potřebu, poskytnutí majetku bez úplaty.

  • Přijaté zahraniční faktury – přijatá plnění (přijaté zahraniční faktury) za služby a zboží z EU a třetích zemí, povinnosti příjemce plnění, uvádění údajů DAP k DPH a v kontrolním hlášení, upozornění na časté chyby.

  • Kontrolní hlášení v roce 2020 – praktické příklady, reakce na výzvu správce daně možnosti prominutí pokut ze zákona v roce 2020.

  • Vybraná problematika - změny v oblasti finančního leasingu v roce 2020 a jejich dopady do praxe plátců, pravidla pro nakládání s poukazy, registrace a rušení registrace k DPH, časový nesoulad.

  • Diskuse a odpovědi na dotazy.
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv. V době rizika koronaviru platí mírnější podmínky, jak je uvedeno v záhlaví pod datem konání školení.

Cena

U školení od 9 do 14 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za   990 Kč bez DPH, tzn. 1198 Kč včetně DPH - školení s obvyklým občerstvením a službami (sladká/slaná snídaně, dopolední svačina, několik druhů kávy, nealko nápoje) 
  • varianta B za 1190 Kč bez DPH, tzn. 1440 Kč včetně DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem z aktuálního denního menu, po dohodě vždy jedno hlavní jídlo vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě