ECONOMIS - ŠKOLENÍ ÚČETNICTVÍ A DANÍ, KURZY, SEMINÁŘE
Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Novela zákoníku práce od 30.7.2020 a 1.1.2021 a další aktuální problémy v personální oblasti


Číslo školení: 2022- Objednávka zde
Datum: 23.09.2020, 9.00 – 13.30 h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Gabriela Rathouzská, specialista na pracovně právní záležitosti s mnohaletými zkušenostmi ve vedoucích pozicích oddělení lidských zdrojů

Program

Cílem školení je seznámit posluchače s novelou zákoníku práce od 30.7.2020 a 1.1.2021 a jejími dopady do praxe. Součástí výkladu bude řada praktických doporučení a rad. Pozornost bude věnována také dalším aktuálním problémům v personální oblasti.

  • Úvodní informace z personální oblasti – vývoj legislativy a další aktuality

  • Doručování - změny v doručování písemností zaměstnavatelem i zaměstnancem; doručování na pracovišti; doručování poštou; elektronicky a datovou schránkou; povinnosti zaměstnance v souvislosti s doručováním

  • Potvrzení o zaměstnání – změny ve vydávání a obsahu

  • „Změna“ v pružné pracovní době v oblasti nemožnosti použití, úprava pružné pracovní doby ve vnitřním předpise

  • Co se změní v oblasti přechodu práv a povinností a jak to nadále bude s výpovědí danou zaměstnancem v této souvislosti; povinnosti zaměstnavatele

  • Změny v ustanoveních o pracovních režimech – vícesměnný režim; jak se změnou pracovat ve vnitřních předpisech a dalších dokumentech

  • Zkrácená pracovní doba – co se mění

  • Pracovní doba v roce 2020 – možnosti zaměstnavatele s ohledem na snížení či zvýšení potřeby pracovní síly při rovnoměrném a nerovnoměrném rozvržení pracovní doby, překážky v práci na straně zaměstnance a zaměstnavatele v přímé návaznosti na pracovní dobu

  • Změny ve výši odškodnění pracovních úrazů

  • Sdílené pracovní místo – kratší úvazky, podmínky, dohody, rozvržení pracovní doby

  • Změny v dovolené od 1.1.2021 – dovolená za kalendářní rok a poměrná část dovolené; souvislost s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou; převod dovolené; dovolená ve svátek a krácení za neomluvenou absenci od 1.1.2021

  • Prostoje a jiné překážky na straně zaměstnavatele – co je prostoj a co ne, kolik a kdy platíme, jak je to s převedením na jinou práci, nemám li pro zaměstnance tu jeho.

  • Hromadné propouštění – co to je, kdy jde o hromadné propouštění a jaké povinnosti se k tomu vážou.

  • Dočasné přidělení pro běžné zaměstnavatele (nejsou agenturou práce)

  • Odpovědi na dotazy posluchačů
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv. Po dobu rizika onemocnění koronavirem prodlužujeme lhůtu, ve které můžete zrušit školení bez jakékoliv sankce. Zrušíte-li účast na školení e-mailem ještě v den konání školení do 8 hodin, zaplacený poplatek Vám vrátíme v plné výši. 

Cena

U školení od 9 do 13.30 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za   990 Kč bez DPH, tzn. 1198 Kč včetně DPH - školení s obvyklým občerstvením a službami (sladké pečivo, dopolední svačina, káva, čaj, nealko) 
  • varianta B za 1190 Kč bez DPH, tzn. 1440 Kč včetně DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem z aktuálního denního menu, po dohodě vždy jedno hlavní jídlo vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě