Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

DPH v praktických příkladech - včetně přehledu změn od 1.5., 1.7. a 1.9.2020


Číslo školení: 2024 - Objednávka zde
Datum: 29.09.2020, 9.00 – 16.00h, prezence od 8.30h (u tohoto školení došlo ke změně termínu z 17.9.2020 na 29.9.2020)
Lektor: Ing. Igor Pantůček, daňový poradce, zkušební komisař Komory daňových poradců

Program

V úvodu školení budou shrnuty změny v oblasti DPH, ke kterým došlo k 1.5., 1.7. a 1.9.2020, případně další aktuální změny, následně se budeme věnovat řešení příkladů. Cílem školení je aplikace teoretických znalostí na příklady z praxe, u posluchačů se předpokládá orientace v zákoně o DPH. Příklady budou vybrány tak, aby pokryly všechny důležité oblasti zákona. Lektor podá ke správnému řešení příkladů komentář, vysvětlí souvislosti a odpoví na dotazy posluchačů. Každoročně dochází k obměně náplně školení - řešené příklady nebudou stejné jako v minulém roce.

  • Aktuální informace z oblasti DPH - přehled změn, ke kterým došlo během roku 2020
    • změny k 1.5.2020
    • změny k 1.7.2020
    • změny k 1.9.2020 (obchody v EU)
  • Řešení praktických příkladů - komentář, diskuse. Příklady budou zaměřeny např. na tyto oblasti:
    • Uplatňování DPH v tuzemsku
      • přenesení daňové povinnosti,dlouhodobý majetek - oprava a úprava odpočtu, vyrovnání odpočtu,
      • dlouhodobý majetek vytvořený vlastní činností,
      • prodej dlouhodobého majetku a pozemků,
      • zálohy, splátky,
      • opravné doklady,
      • osvobozená plnění a krátící koeficient,
      • a další.
    • Uplatňování DPH při transakcích s partnery z EU:
      • poskytování služeb,
      • pořízení, dodání a zasílání zboží,
      • třístranné obchody.
    • Uplatňování DPH při transakcích s partnery ze třetích zemí:
      • poskytování služeb,
      • vývoz a dovoz zboží,
      • přepočet cizí měny.
  • Diskuse a odpovědi na dotazy.
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv. Po dobu rizika onemocnění koronavirem prodlužujeme lhůtu, ve které můžete zrušit školení bez jakékoliv sankce. Zrušíte-li účast na školení e-mailem ještě v den konání školení do 8 hodin, zaplacený poplatek Vám vrátíme v plné výši. 

Cena

Školení od 9 do 16 hodin je v nabídce pouze ve variantě včetně oběda.

  • 1314 bez DPH,  tzn. 1590 Kč včetně DPH za školení do 16 hodin s občerstvením a obědem (sladké pečivo, polévka, hlavní jídlo, káva, čaj, nealko) 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Best Western Hotel Vista, Kpt. Vajdy 3046/2, www.hotelvista.cz
Školení probíhají v moderních prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 48, 27, 26, 41, 31, 61, 59 na zastávku "Hotel Bělský les" a 3 minuty pěšky nebo tramvají č. 12,15,17,18 na zastávku „ÚMOb Jih“ (Radnice v Hrabůvce) a 5 minut pěšky
Parkování: na hotelovém parkovišti za zvýhodněnou cenu 50 Kč/den pro posluchače ECONOMIS CZ s.r.o. (parkovné budete platit na recepci a uvedete informaci, že jste byli na školení) nebo můžete parkovat na blízkém sídlišti zdarma (pro bezplatné parkování doporučujeme parkoviště č.2 - mapka).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČ: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě