ECONOMIS - ŠKOLENÍ ÚČETNICTVÍ A DANÍ, KURZY, SEMINÁŘE
Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Webinář "Novela zákoníku práce od 30.7.2020 a 1.1.2021 včetně vazby na mzdové účetnictví"


Číslo školení: 92005 - Objednávka zde
Datum: 29.07.2020, 13.00 – 16.00 hodin (přestávka 15 minut)
Lektor: Ing. Tomáš Smutný, specialista na mzdovou a personální oblast, zkušený lektor oblíbený pro svůj systematický výklad s řadou příkladů z praxe

Program

Cílem webináře je seznámit posluchače s významnou novelou zákoníku práce účinnou od 30.7.2020 a 1.1.2021 i dalšími aktuálními problémy. Součástí výkladu bude rovněž vazba na mzdové účetnictví, problematika bude vysvětlena na příkladech z praxe. Dostatečný prostor bude věnován odpovědím na otázky posluchačů, které budou moci pokládat během webináře jednoduše prostřednictvím chatu.  Krátkou ukázku výkladu lektora, ve které upozorňuje na některé změny zákoníku práce si můžete pustit zde.

  • Úvod - aktuální  dění v personální a mzdové oblasti

  • Změny zákoníku práce od 30.7.2020 a 1.1.2021
    • Revoluční změna v počítání dovolené od ledna 2021
      • komplexní srovnání stávajícího stavu nároků, čerpání i krácení dovolených s novými principy platnými od ledna 2021 v grafických znázorněních, animacích a příkladech - po tomto školení budete přesně vědět jak prakticky vypočítat nárok na dovolenou v roce 2021 u vašich zaměstnanců v jakýchkoli situacích. Stejně tak budete vědět jak se vypořádat se zůstatky dovolených z roku 2020
      • dovolená a svátek, nerovnoměrně rozvržená pracovní doba, zkrácené úvazky
      • přechodná ustanovení a jejich dopad
      • OČR v roce 2020 a vazba na dovolenou

    • Změny v doručování písemností
      • změny v doručování písemností zaměstnavatelem i zaměstnancem

    • Potvrzení o zaměstnání (tzv. zápočtový list)
      • změny v procesu vydávání ve vazbě na obsah u dohod mimo pracovní poměr

    • Zásadní změny u přechodu práv a povinností na jiné zaměstnavatele, včetně změn výpovědi ze strany zaměstnance

    • Změny v ustanoveních o pracovních režimech - vícesměnný režim a povinnosti s tím spojené

    • Sdílené pracovní místo - kratší úvazky

    • Důsledky překážek v běhu lhůt

    • Zpřísnění pravidel pro odvolání vedoucích zaměstnanců z funkce

    • Změna pravidel vysílání zaměstnanců do jiných členských států EU

  • Průměrný výdělek v příkladech
    • Průměrný výdělek ve vazbě na minimální/zaručenou mzdu v příkladech

  • Dotazy a diskuze v rámci chatu  (případně i dodatečně prostřednictvím mailu) 
Ukázka

Krátkou ukázku výkladu lektora, ve které upozorňuje na některé změny zákoníku práce si můžete pustit zde.

Proč zvolit webinář?
  • seznámíte se s aktuálními informacemi z pohodlí domova či kanceláře
  • ušetříte čas a náklady na cestování
  • podklady ke školení získáte v elektronické podobě před webinářem
  • lektorovi můžete pokládat dotazy, stačí je napsat během webináře prostřednictvím chatu, on Vám ústně odpoví
  • následně si můžete znovu přehrát záznam webináře
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Technická stránka připojení na webinář

Pro účast na webináři potřebujete pouze obvykle vybavený počítač s reproduktorem nebo sluchátky, aktuální webový prohlížeč a internetové připojení.

Na webinář se připojíte jednoduše prostřednictvím odkazu, který Vám zašleme e-mailem. E-mail s odkazem obdržíte nejpozději do 12 hodin v den před konáním webináře na e-mailovou adresu, jež jste uvedli v objednávce. Jestliže Vám do uvedené doby e-mail s odkazem nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefon 775 906 870.

Kapacita, platba a storno podmínky

Počet posluchačů je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Úhrada proběhne převodem na základě zálohové faktury. Pozor u úhrad na poslední chvíli - nebude-li poplatek připsán na náš bankovní účet nejpozději do 8 hodin ráno v den před konáním školení, nemůžeme Vám zaručit přístup na webinář. Zrušíte-li svou účast e-mailem do 8 hodin v den před konáním webináře, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. 

Cena 

790 Kč bez DPH, tzn. 956 Kč včetně DPH. 
V ceně je garantována odpověď na dodatečný dotaz z mzdové a personální oblasti zaslaný lektorovi mailem v týdnu následujícím po webináři. 

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě