Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Seminář "Skladové zásoby komplexně - účetní i daňový pohled"


Číslo školení: 2220- Objednávka zde
Datum: 26.05.2022, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Dagmar Beránková, auditorka a daňová poradkyně, soudní znalec v oboru účetnictví

Program

Komplexní pohled na problematiku zásob od vysvětlení základních zásad až po praktické příklady a doporučené postupy. Výklad bude zaměřen nejen na běžné účetní operace, ale také problémy daně z příjmů, DPH nebo kursové rozdíly, které s účtováním zásob souvisí. Lektorka upozorní posluchače na časté chyby, se kterými se v praxi jako auditorka a daňová poradkyně setkává.

  • druhy zásob (podle způsobu pořízení – nákupem, vlastní výrobou),
  • vymezení pojmů zásob (materiál, zboží, mladá a ostatní zvířata a jejich skupiny, zásoby vlastní výroby),
  • vedení (evidence) zásob na skladě způsobem průběžným – A a způsobem periodickým – B,
  • ocenění úbytků zásob ze skladu (pořizovací cena, reprodukční pořizovací, vlastní náklady),
  • opravné položky k zásobám,
  • ocenění úbytků ze skladu (skutečné ocenění při pořízení, FIFO, vážený aritmetický průměr, pevná skladová cena s oceňovací odchylkou),
  • postup při vyskladnění zásob,
  • zásoby vlastní výroby – z hlediska účtování a oceňování,
  • směrnice z hlediska ocenění („trasace“, auditní stopa),
  • přecenění výrobků na skladě,
  • změna účetního programu,
  • zásoby na cestě (materiál a zboží),
  • nevyfakturované dodávky,
  • zásoby předané ke zpracování,
  • zásoby přijaté ke zpracování,
  • účtování materiálu přímo do spotřeby,
  • drobný hmotný majetek,
  • aktivace zásob,
  • bonus a skonto,
  • odpovědnost (dříve hmotná) dle zákoníku práce,
  • konsignační sklad,
  • vratné obaly, 
  • reklamní akce,
  • vedení skladu při traťových dodávkách,
  • zálohy na zásoby a jejich vykazování v rozvaze,
  • normy úbytků a ztratné,
  • prodej nadnormativních zásob, přeskladnění,
  • dar,
  • odpad,
  • inventarizace zásob,
  • chyby z hlediska účetní závěrky,
  • odpovědi na dotazy posluchačů.
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita, storno a ostatní informace

Počet účastníků školení je omezen. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv. 
Po dobu rizika onemocnění koronavirem prodlužujeme lhůtu, ve které můžete zrušit školení bez jakékoliv sankce. Zrušíte-li účast na školení e-mailem ještě v den konání školení do 8 hodin, zaplacený poplatek Vám vrátíme v plné výši.

Cena

990 Kč bez DPH, tzn. 1198 Kč včetně DPH za školení od 9 do 14 hodin.

Cena zahrnuje:

  • občerstvení (sladké pečivo, dopolední svačina, káva, čaj, nealko),
  • psací potřeby
  • studijní podklady (budou Vám zaslány elektronicky nejpozději den před konáním školení),
Místo konání

Ostrava -  moderní přednáškové prostory s dobrou dopravní dostupností (pravděpodobně Best Western Hotel Vista nebo Dům kultury Akord). Upřesnění bude zveřejněno na webu a zasláno posluchačům e-mailem nejpozději 7 dnů před datem konání školení. 

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě