Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Seminář "DPH - změny pro rok 2023 a aktuální problémy"


Číslo školení: 2227- Objednávka zde
Datum: 28.11.2022, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Ing. Dagmar Fitříková, daňová poradkyně
Toto školení je nabízeno buď v prezenční podobě, nebo online. Vyberte si podobu, která Vám nejlépe vyhovuje. 

Program

Školení bude zaměřeno na vybrané oblasti DPH, u kterých dochází ke změnám nebo činí v praxi časté problémy. Budou připomenuty změny, ke kterým došlo v roce 2022, posluchači budou také  upozorněni na změny pro rok 2023. V rámci semináře bude upozorněno i na specifické povinnosti a postupy spojené s podáním DAP k DPH za poslední zdaňovací období roku 2022.

  • Změny v oblasti DPH v roce 2022 – shrnutí změn, ke kterým došlo v roce 2022, zkušenosti z praxe, nové informace GFŘ.
  • Změny pro rok 2023 
    • snížení limitu pro povinnou registraci k DPH - důsledky pro praxi
    • kontrolní hlášení
    • upozornění na další připravované změny
  • Závěr roku 2022 – sestavení DAP k DPH za poslední zdaňovací období roku 2022, specifické postupy.  
  • Vybrané oblasti uplatňování DPH
  • Předmět daně – plnění, která nejsou předmětem daně a jak je správně vyhodnotit   
  • Postup při uplatnění nároku na odpočet daně – přiřazovaní přijatých daňových dokladů podle rozsahu nároku na odpočet, korekce odpočtu při opravě, úpravě a vyrovnání odpočtu.   
  • Oprava základu daně – jak rozlišovat mezi jednotlivými typy oprav a opravnými daňovými doklady.    
  • Režim přenesení daňové povinnosti v tuzemsku – fikce režimu přenesení daňové povinnosti, upozornění na časté chyby, párování údajů v kontrolním hlášení.
  • Dodání a nájem nemovitých věcí – podmínky pro uplatnění osvobození od daně, časté chyby a možnosti jejich řešení, omezení volby zdanění nájmu a dopady tohoto omezení v závěru roku 2022.
  • Zaměstnanecké benefity – vzdělávání zaměstnanců, stravování, soukromé telefony za zvýhodněný tarif, manažerská vozidla, dárkové poukázky, prodej zboží za zvýhodněnou cenu.   
  • Diskuse a odpovědi na dotazy.
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita, storno a ostatní informace

Počet účastníků školení je omezen. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Účast na školení lze stornovat písemně. Zrušíte-li svou účast více než 2 pracovní dny před datem konání školení, záloha Vám bude vrácena v plné výši. Zrušíte-li sovu účast v kratší lhůtě před konáním školení, máte možnost si vybrat jako náhradu jiné školení ve stejné ceně. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

990 Kč bez DPH, tzn. 1198 Kč včetně DPH za školení od 9 do 14 hodin.

Cena zahrnuje:

  • občerstvení (sladké pečivo, dopolední svačina, káva, čaj, nealko),
  • psací potřeby,
  • studijní podklady (podklady zasíláme elektronicky nejpozději den před konáním školení),
  • videozáznam, který budete mít k dispozici pro opakované přehrání po dobu 4 týdnů.
Místo konání

Best Western Hotel Vista, Kpt. Vajdy 3046/2, www.hotelvista.cz
Školení probíhají v moderních prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 48, 27, 26, 41, 31, 61, 59 na zastávku "Hotel Bělský les" a 3 minuty pěšky nebo tramvají č. 12,15,17,18 na zastávku „ÚMOb Jih“ (Radnice v Hrabůvce) a 5 minut pěšky
Parkování: na hotelovém parkovišti za zvýhodněnou cenu 50 Kč/den pro posluchače ECONOMIS CZ s.r.o. (parkovné budete platit na recepci a uvedete informaci, že jste byli na školení) nebo můžete parkovat na blízkém sídlišti zdarma (pro bezplatné parkování doporučujeme parkoviště č.2 - mapka).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě