Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Zdaňování příjmů ze závislé činnosti v roce 2019 a roční zúčtování


Číslo školení: 1907 - Objednávka zde
Datum: 28.01.2019, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Milan Lošťák, Finanční úřad pro Olomoucký kraj, autor odborných publikací

Program

Cílem školení je podat posluchačům komplexní informace o zdaňování mezd a zaměstnaneckých benefitů od 1.1.2019. Důraz bude kladen na změny (dle vývoje legislativy) a problémové oblasti. Pozornost bude dále věnována ročnímu zúčtování a vyplňování tiskopisů.

  • Informace k vývoji legislativy
  • Stručné připomenutí změn roku 2018, změny pro rok 2019 (dle vývoje legislativy) a další aktuální informace ke zdaňování mezd a ročnímu zúčtování
    • Daňové zvýhodnění na děti, postup uplatnění vyživovaných dětí a zvýšená hranice příjmu pro vyplacení bonusu za měsíc a za rok
    • Problematika uplatnění daňové slevy „školkovné“
    • Prohlášení poplatníka (vzor 26) a možnost jeho elektronického podpisu, možnost používání předchozího tiskopisu Prohlášení (vzor 25)
    • Vymezení dalších příjmů malého rozsahu (kromě DPP), které lze od roku 2018 zdanit srážkovou daní do nově stanoveného limitu bez nutnosti podávat daňové přiznání
    • Změny u některých zaměstnaneckých benefitů
    • Zpřesnění osvobození „použití zdravotnických zařízení“, zdanění virtuálních příjmů z nadlimitních bezúročných půjček
    • Úprava metodiky u slev na dani, na daňovém zvýhodnění a daňových bonusech. Změna v odpočtech bezúplatného plnění
    • Roční zúčtování - nová žádost, výklad k problémovým oblastem dle zájmu posluchačů
    • Problémové oblasti - dle zájmu posluchačů
  • Lhůty, tiskopisy, příklady
  • Odpovědi na dotazy
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

U školení od 9 do 14 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za 990 Kč + DPH - školení s obvyklým občerstvením (sladká/slaná snídaně, dopolední svačina, několik druhů kávy, nealko nápoje) a službami, na které jste byli dosud zvyklí
  • varianta B za 1190 Kč + DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem ze čtyř jídel aktuálního denního menu, jedno hlavní jídlo je vždy vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho  minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě