Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Daň z příjmů právnických osob – změny a daňové přiznání za rok 2018


Číslo školení: 1909 - Objednávka zde
Datum: 30.01.2019, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: RNDr. Petr Beránek, daňový poradce

Program

Výklad bude zaměřen zejména na problematiku daňově uznatelných a neuznatelných výdajů, kterou je nutné znát pro správné sestavení daňového přiznání. Důraz bude kladen na změny daně z příjmů právnických osob a problémové oblasti. Posluchači budou rovněž stručně upozornění na změny ostatních daňových zákonů, které by neměli opomenout. 

  • Aktuální informace k legislativnímu vývoji v oblasti daně z příjmů právnických osob
  • Výklad k daňové uznatelným a neuznatelným výdajům se zaměřením na změny a problémové oblasti
    • obecné principy daňové uznatelnosti výdajů a nákladů (souvislost se zdaňovanými příjmy)
    • časové zařazení výdajů a nákladů do správného období
    • výjimky z obecných pravidel (§24 a §25) reprezentace, penále, úroky,…
    • sporné oblasti a příčiny nejčastějších pochybení
      • majetek - opravy, údržby a rekonstrukce
      • majetek – nájem a podnájem
      • reprezentace, dary a reklama
      • transakce se spojenými osobami
      • tvorba opravných položek a odpisy pohledávek
  • Stručné upozornění na změny v dalších daních a souvisejících předpisech, které by neměly uniknout pozornosti posluchačů
  • Diskuze a odpovědi na dotazy posluchačů
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

U školení od 9 do 14 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za 990 Kč + DPH - školení s obvyklým občerstvením (sladká/slaná snídaně, dopolední svačina, několik druhů kávy, nealko nápoje) a službami, na které jste byli dosud zvyklí
  • varianta B za 1190 Kč + DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem ze čtyř jídel aktuálního denního menu, jedno hlavní jídlo je vždy vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho  minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
Adresa: Havlíčkovo nábřeží 2728/38, 702 00 Ostrava
IČ: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě