Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

DPH 2020 - změny a další aktuální problematika


Číslo školení: 1924- Objednávka zde
Datum: 26.11.2019, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Dagmar Fitříková, daňová poradkyně, autorka odborných publikací
OBSAZENO! Stejné školení se koná ještě 9.1.2020 nebo můžete navštívit školení DPH s jinými lektory: 10.12.2019 přednáší Ing. Pantůček, 15.01.2020 Ing. Nováková a 21.01.2020 D. Smetanová.

Program

Cílem školení je seznámit posluchače s aktuálními problémy uplatňování DPH s důrazem na změny v oblasti DPH pro rok 2020 ve vazbě na novelu zákona o evidenci tržeb a na implementaci směrnice, kterou se zavádí prozatímní opatření pro obchod mezi členskými státy (tzv. quick fixes). Pozornost bude dále věnována sestavení daňového přiznání za poslední zdaňovací období roku 2019 a problémovým oblastem. 

  • Aktuální informace – aktuální stav zákona o DPH a legislativy EU, aktuální informace GFŘ a vybrané zápisy z jednání KV s KDP pro rok 2019.

  • Změny v roce 2020 - konsignační sklady, řetězové obchody, podmínky pro osvobození, prokazování přepravy zboží do jiného členského státu.

  • Sazby daně – změny v oblasti sazeb daně v roce 2019 a 2020, přesuny z první snížené sazby daně (15 %) do druhé snížené sazby daně (10 %).

  • Finanční leasing – změny v oblasti finančního leasingu v roce 2020 ve vazbě na judikaturu SDEU.

  • Pravidla pro nakládání s poukazy – jednoúčelové a víceúčelové poukazy a jejich aplikace v praxi, stravenky jako poukaz.

  • Daňové doklady a související problematika – povinnost doručit daňový doklad, souhrnný daňový doklad a jeho využití v praxi, nový způsob výpočtu DPH, zaokrouhlení daně, přepočet cizí měny při vyúčtování zálohy.

  • Nedobytné pohledávky - specifická pravidla v případě reorganizace, přerušení lhůty pro opravu, rozšíření možnosti oprav u nedobytných pohledávek, uvádění oprav v DAP k DPH.

  • Nárok na odpočet daně – lhůty, výše nároku, korekce odpočtu u významných oprav a při změně režimu.

  • Režim přenesení daňové povinnosti v tuzemsku – praktická aplikace režimu přenesení daňové povinnosti, upozornění na časté chyby, změny v roce 2020.

  • Dodání a nájem nemovitých věcí – podmínky pro uplatnění osvobození od daně, časté chyby a možnosti jejich řešení, upozornění na omezení volby zdanění nájmu a dopady tohoto omezení.

  • Sestavení daňového přiznání za poslední zdaňovací období roku 2019 -vypořádání nároku na odpočet daně, úprava odpočtu daně, inventarizační rozdíly, kontrola obratu na zdaňovací období roku 2019, změna zdaňovacího období v roce 2020.

  • Odpovědi na dotazy posluchačů.
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

U školení od 9 do 14 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za 1198 Kč včetně DPH - školení s obvyklým občerstvením (sladká/slaná snídaně, dopolední svačina, několik druhů kávy, nealko nápoje) a službami, na které jste byli dosud zvyklí
  • varianta B za 1440 Kč včetně DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem z aktuálního denního menu, po dohodě vždy jedno hlavní jídlo vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě