ECONOMIS - ŠKOLENÍ ÚČETNICTVÍ A DANÍ, KURZY, SEMINÁŘE
Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

eNeschopenka a nemocenské, důchodové pojištění a pojistné na sociální zabezpečení v roce 2020


Číslo školení: 1929- Objednávka zde
Datum: 16.12.2019, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Michal Ztratil, ředitel OSSZ Ostrava

Program

Cílem školení je předat posluchačům komplexní informace o pravidlech platných pro rok 2020. Pozornost bude věnována zejména změnám - zavedení eNeschopenky od 1.1.2020 a dalším změnám, rovněž i oblastem, ve kterých se často chybuje. Výklad bude doprovázen příklady z praxe.

  • Nemocenské pojištění
    • chystané změny od 1.1.2020
    • účast na nemocenském pojištění, vznik a zánik, okruh osob účastných nemocenského pojištění, zaměstnání malého rozsahu, krátkodobé zaměstnání, dohody o pracovní činnosti, dohody o provedení práce – zkušenosti s dosavadním prováděním agendy se zaměřením na rozhodovací praxi správního orgánu a soudů
    • změna redukčních hranic v NP, vliv minimální mzdy
    • zkušenosti s dávkami nemocenského pojištění v roce 2019 – zrušení karenční doby
    • eNeschopenka
      • rozhodování ve věci dočasné pracovní neschopnosti – vznik, průběh a ukončení
      • povinnosti a oprávnění dočasně práce neschopných pojištěnců
      • povinnosti a oprávnění zaměstnavatelů, vč. informace o aktuálním tiskopisu Příloha k žádosti o dávku
      • povinnosti ošetřujících lékařů
      • nová služba pro zaměstnavatele na ePortálu ČSSZ, nastavení automatických notifikací zaměstnavateli
      • další otázky ve vztahu k zavedení eNeschopenky
    • práva a povinnosti zaměstnavatele ve spojitosti s neplněním úkolů zaměstnavatele
    • další změny od roku 2020 dle schvalování legislativy
  • Důchodové pojištění
    • změny od roku 2020 dle schvalování legislativy – zvyšování důchodů – změna základní výměry, chystaná valorizace, důchodový věk a další změny)
    • praktické případy k důchodové problematice
  • Pojistné na sociální zabezpečení
    • okruh poplatníků, vyměřovací základy, výše sazby a změna splatnosti pojistného u OSVČ,
    • nová výše maximálního vyměřovacího základu,
    • pojistné na důchodové a nemocenské pojištění OSVČ, předkládání přehledu OSVČ
    • další změny od roku 2020 dle schvalování legislativy
  • Diskuse, zodpovídání dotazů účastníků semináře. Možnost konzultací. Aktuality dle vývoje legislativního procesu.
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

U školení od 9 do 14 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za 1198 Kč včetně DPH - školení s obvyklým občerstvením (sladká/slaná snídaně, dopolední svačina, několik druhů kávy, nealko nápoje) a službami, na které jste byli dosud zvyklí
  • varianta B za 1440 Kč včetně DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem z aktuálního denního menu, po dohodě vždy jedno hlavní jídlo vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě