ECONOMIS - ŠKOLENÍ ÚČETNICTVÍ A DANÍ, KURZY, SEMINÁŘE
Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Zákoník práce a pracovní právo v roce 2020


Číslo školení: 2003- Objednávka zde
Datum: 14.01.2020, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: JUDr. Bořivoj Šubrt, autor odborných publikací

Program

Cílem školení je podat posluchačům aktuální informace týkající se zákoníku práce a dalších pracovněprávních předpisů. Pozornost bude věnována zejména změnám a oblastem, které přinášejí v praxi často problémy.

  • Příprava novel zákoníku práce a zákona o zaměstnanosti – změny u dočasného vyslání zaměstnanců v rámci EU podle nové evropské směrnice – co mohou čeští zaměstnavatelé očekávat ve mzdových a dalších pracovních podmínkách svých zaměstnanců, pokud je v rámci poskytování služeb vysílají do jiných států EU.
  • Změny výše náhrady mzdy při dočasné pracovní neschopnosti.
  • Změny výpočtu srážek ze mzdy a některé problémové otázky exekučních a ostatních srážek ze mzdy a oddlužení.
  • Změny v odměňování – minimální mzda, nejnižší úroveň zaručené mzdy a „tabulkové“ platy.
  • Některé hrubé chyby zaměstnavatelů v odměňování zaměstnanců a při výpočtu průměrného výdělku, včetně chyb v odměňování práce přesčas.
  • Pracovní poměry na dobu určitou - specifika a problémové oblasti.
  • Změny pracovního poměru – jak vnímá Nejvyšší soud převedení na jinou práci?
  • Překážky v práci, vč. návštěv lékaře – jak je to s rehabilitací?
  • Posuzování pracovních úrazů a jejich odškodňování. Jak je řešit u tzv. „home office“?
  • Změny v zaměstnávání cizinců.
  • Další aktuální problematika dle vývoje legislativy.
  • Odpovědi na dotazy posluchačů.
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

U školení od 9 do 14 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za 990 Kč + DPH - školení s obvyklým občerstvením (sladká/slaná snídaně, dopolední svačina, několik druhů kávy, nealko nápoje) a službami, na které jste byli dosud zvyklí
  • varianta B za 1190 Kč + DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem z aktuálního denního menu, po dohodě vždy jedno hlavní jídlo vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě