ECONOMIS - ŠKOLENÍ ÚČETNICTVÍ A DANÍ, KURZY, SEMINÁŘE
Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Pracovní cesty a cestovní náhrady 2020


Číslo školení: 2007- Objednávka zde
Datum: 20.01.2020, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Karel Janoušek, specialista na cestovní náhrady a daň silniční, autor odborných publikací

Program

Školení je určeno pracovníkům v podnikatelské i ve státní a příspěvkové sféře, fyzickým osobám-podnikatelům, kteří chtějí získat aktuální informace týkající se pracovních cest, služebních cest a cestovních náhrad, vč. jejich daňového uplatnění. Budou vysvětleny principy a  doporučené postupy týkající se uvedené oblasti, a to i ve složitějších případech, které zákoník práce neřeší. Výklad bude doprovázen příklady z praxe.

  • změny pro rok 2020 – nové sazby, případně další změny dle vývoje legislativy,
  • co je a co není pracovní cesta, služební cesta,
  • komu a kdy cestovní náhrady podle zákoníku práce přísluší a komu je lze poskytnout,
  • financování cestovních náhrad z vnějších zdrojů (ESF, dotace, granty),
  • cestovní náhrady při odborném vzdělávání zaměstnanců,
  • náhrady při výkonu práce doma vs. práce z domu,
  • cestovní výdaje v jiných právních vztazích,
  • podstatný vliv některých ustanovení pracovní smlouvy na cestovní náhrady,
  • povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance,
  • podmínky konání pracovní cesty, používání tiskopisů cestovní příkaz,
  • přerušení pracovní cesty,
  • prokazování a výpočet výše jednotlivých druhů cestovních náhrad (jízdní výdaje veřejnou hromadnou dopravou, MHD a při používání soukromých vozidel, výdaje za ubytování, nutné vedlejší výdaje, stravné,
  • zahraniční stravné, kapesné, bezplatně poskytnuté jídlo),
  • stravné a menu stravenky (strava za sníženou úhradu),
  • postup v případech, které zákoník práce neřeší, zvláštnosti při cestách letadly,
  • záloha na cestovní náhrady a jiné výdaje, termíny a postupy jejího vyúčtování,
  • používání firemních a soukromých platebních karet k úhradě výdajů při pracovní cestě,
  • kurzy pro přepočet měn při vyúčtování a účtování o cestovních náhradách,
  • vypořádání cestovních náhrad, doplatek, přeplatek, zaokrouhlování, archivace,
  • možné způsoby snížení administrativy,
  • daňové souvislosti,
  • diskuze, odpovědi na dotazy (vč. daně silniční), řešení konkrétních problémů.
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

U školení od 9 do 14 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za 1198 Kč včetně DPH - školení s obvyklým občerstvením (sladká/slaná snídaně, dopolední svačina, několik druhů kávy, nealko nápoje) a službami, na které jste byli dosud zvyklí
  • varianta B za 1440 Kč včetně DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem z aktuálního denního menu, po dohodě vždy jedno hlavní jídlo vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě