ECONOMIS - ŠKOLENÍ ÚČETNICTVÍ A DANÍ, KURZY, SEMINÁŘE
Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

INCOTERMS 2020 včetně vazby na celní předpisy a uplatňování DPH


Číslo školení: 1930- Objednávka zde
Datum: 29.11.2019, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Marek Reinoha, odborný poradce v oblasti cel, unijního obchodu a DPH

Program

Přehled jednotlivých dodacích doložek INCOTERMS 2010 s vymezením hlavních změn, které přinesou dodací doložky INCOTERMS 2020. Vysvětlení obchodně-právních rizik, která se váží k jednotlivým dodacím doložkám, doporučení pro jejich použití v praxi včetně vysvětlení vlivu dodacích doložek a smluvních ujednání na uplatňování DPH a celních předpisů. Výklad bude doprovázen řadou praktických příkladů.

  • dodací doložka INCOTERMS jako náležitost smluvních vztahů v zahraničním obchodě se zbožím, zejména pak v kupní smlouvě

  • důležité aspekty dodacích doložek– balení zboží, kontrola zboží, smlouvy o přepravě apod.

  • charakteristika jednotlivých dodacích doložek INCOTERMS 2010 a hlavní odlišnosti dodacích doložek INCOTERMS 2020 od INCOTERMS 2010

  • vliv smluvních ujednání a dodacích doložek na uplatňování DPH příp. celních předpisů:
    • při vnitrounijním obchodu se zbožím
    • při dovozu a vývozu zboží
    • při prováděné třístranných a vícestranných obchodů
    • praktické příklady obchodních operací

  • diskuse a odpovědi na dotazy účastníků
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

U školení od 9 do 14 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za 1198 Kč včetně DPH - školení s obvyklým občerstvením (sladká/slaná snídaně, dopolední svačina, několik druhů kávy, nealko nápoje) a službami, na které jste byli dosud zvyklí
  • varianta B za 1440 Kč včetně DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem z aktuálního denního menu, po dohodě vždy jedno hlavní jídlo vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě