ECONOMIS - ŠKOLENÍ ÚČETNICTVÍ A DANÍ, KURZY, SEMINÁŘE
Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Personalistická bonboniéra pro rok 2020


Číslo školení: 2022- Objednávka zde
Datum: 23.09.2020, 9.00 – 13.30 h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Gabriela Rathouzská, specialista na pracovně právní záležitosti s mnohaletými zkušenostmi ve vedoucích pozicích oddělení lidských zdrojů

Program

Cílem školení je seznámit posluchače nejen se změnami plánovanými v pracovně právní oblasti pro rok 2020, ale také s dalšími vybranými problémy z personální oblasti. Součástí výkladu bude řada doporučení a rad, které posluchači ocení v běžné praxi.

  • Doručování osobně, poštou, datovou schránkou a elektronicky + jak to bude po změně v roce 2020

  • Zápočtový list – povinnost vydávat zápočtový list nyní a po změně

  • Návrat z mateřské nebo rodičovské dovolené – kdy musíme zařadit na původní práci a pracoviště a co to znamená a jak se to změní

  • Zkrácená (nikoli kratší) pracovní doba a stanovená týdenní pracovní doba – co je to a jak to buzde dál

  • Kdy se nepřistupuje k uplatnění pružné pracovní doby a jak se toho dotknou změny

  • Informace o tom, v čem dále bude změna v roce 2020 a jak se připravit na změny – jaké změny v organizaci práce, plánování pracovní doby, pracovních smlouvách a dovolené udělat zavčasu. Co zaměstnavatel musí a jak své povinnosti plnit v dotčených oblastech plnit správně.

  • Evidence pracovní doby – co vlastně zaměstnavatel musí evidovat ajak se vyhnout zbytečným pokutám.

  • Prostoje a jiné překážky na straně zaměstnavatele – co je prostoj a co ne, kolik a kdy platíme, jak je to s převedením na jinou práci, nemám li pro zaměstnance tu jeho. Hromadné propouštění – co to je, kdy jde o hromadné propouštění a jaké povinnosti se k tomu vážou.

  • Zaměstnávání mladistvých – co je jinak než u dospělých a jakou dohodu zvolit

  • Co to znamená, že zaměstnavatel je povinen umožnit stravování zaměstnanců, stravenka a poskytnutí jídla ; jak je to na pracovní cestě a jak při mimořádném výkonu práce.

  • Neuniklo vám? Postřehli jste změny z roku 2019 a zahrnuli je do Vašich postupů? Vstupní prohlídka před VZNIKEM pracovního poměru – kdy vlastně vzniká; rozdělený výkon práce – příplatek; zákaz výpovědi některým zaměstnancům od roku 2019

  • Odpovědi na dotazy posluchačů
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv. 

Cena

U školení od 9 do 13.30 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za   990 Kč bez DPH, tzn. 1198 Kč včetně DPH - školení s obvyklým občerstvením a službami (sladká/slaná snídaně, dopolední svačina, několik druhů kávy, nealko nápoje) 
  • varianta B za 1190 Kč bez DPH, tzn. 1440 Kč včetně DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem z aktuálního denního menu, po dohodě vždy jedno hlavní jídlo vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz
Školení probíhají v nově zrekonstruovaných prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 27, 31, 41, 48, 77, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11, 15 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky.
Parkování: za Domem kultury AKORD je dostatek neplacených parkovacích míst (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě