Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Elektronická evidence tržeb - příprava na 3. a 4. fázi


Číslo školení: 2031- Objednávka zde
Datum: 03.12.2020, 9.00 – 13.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Jitka Gřegořová, daňová správa, specialistka na EET s přehledným a dobře srozumitelným výkladem

Program

Cílem školení je připravit posluchače na zavedení elektronické evidence tržeb od 1.1.2021. Posluchači budou seznámení s povinnostmi a pravidly vyplývajícími z legislativy, rovněž budou upozorněni na chyby a problémy, které se v praxi často vyskytují.

  • Úvod a užitečné zdroje informací - podstata zákona č. 112/2016 Sb. o evidenci tržeb, doprovodný zákon č. 113/2016 Sb., kontaktní místo správce daně
  • Evidovaná tržba (vymezení evidované tržby, storno a opravy, nepřímé zastoupení, pověření k evidování tržeb)
  • Tržby evidované ve zjednodušeném režimu
  • Tržby evidované ve zvláštním režimu
  • Tržby vyloučené z evidence tržeb
  • Autentizační údaje, údaje o provozovnách, certifikát pro evidenci tržeb
  • Obsah evidenční povinnosti, rozsah zasílaných údajů, údaje na účtence
  • Jak evidovat tržby v běžném režimu, zjednodušeném režimu a ve zvláštním režimu
  • Informační povinnost, závazné posouzení
  • Daňový portál
  • Přestupky a sankce
  • Poznatky z dosavadní praxe - upozornění na časté chyby a problémové oblasti
  • Odpovědi na dotazy posluchačů
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv. Po dobu rizika onemocnění koronavirem prodlužujeme lhůtu, ve které můžete zrušit školení bez jakékoliv sankce. Zrušíte-li účast na školení e-mailem ještě v den konání školení do 8 hodin, zaplacený poplatek Vám vrátíme v plné výši. 

Cena

U školení od 9 do 13 hodin máte na výběr ze dvou variant školení.

  • varianta A za   990 Kč bez DPH, tzn. 1198 Kč včetně DPH - školení s obvyklým občerstvením a službami (sladké pečivo, dopolední svačina, káva, čaj, nealko)  
  • varianta B za 1190 Kč bez DPH, tzn. 1440 Kč včetně DPH – toto školení zahrnuje oproti variantě A navíc:
    • oběd v restauraci po skončení školení (polévka + hlavní jídlo s výběrem z aktuálního denního menu, po dohodě vždy jedno hlavní jídlo vhodné pro vegetariány),
    • možnost stáhnout si zdarma materiály z jednoho minulého školení, které jste nenavštívili, dle Vašeho výběru (materiály si prosím vyžádejte mailem).

Variantu, která Vám vyhovuje, si zvolíte během on-line objednávky. Vzhledem k možnostem restaurace však nabízíme ve variantě B jen omezený počet míst. 

Zaplacením výše uvedené ceny je hrazena nejen účast na školení, ale i výše uvedené služby, psací potřeby a tištěné studijní podklady.

Místo konání

Ostrava - Dům kultury Akord nebo jiné moderní přednáškové prostory s dobrou dopravní dostupností.
Upřesnění bude posluchačům zasláno e-mailem nejpozději 7 dnů před datem konání školení. 

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě