Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Webinář "Změny DPH od 1.7.2021 a vliv dodacích doložek INCOTERMS na uplatňování DPH"


Číslo školení: 2116- Objednávka zde
Datum: 24.05.2021, 9.00 – 14.00h (včetně dvou přestávek)
Lektor: Marek Reinoha, poradce v oblasti cel, unijního obchodu a DPH

Program

Cílem webináře je podat posluchačům informace ke změnám v oblasti DPH a zahraničního obchodu od 1.7.2021 a dalším aktuálním problémům.  Pozornost bude dále věnována dopadu dodacích doložek INCOTERMS 2020 na uplatňování DPH.

  • AKTUÁLNÍ INFORMACE K VÝVOJI LEGISLATIVY

  • ZMĚNY V UPLATŇOVÁNÍ DPH OD 1.7.2021
    • změna zasílání zboží na „prodej na dálku“
    • zrušení osvobození dovozu od DPH u zásilek do 22 EUR
    • zavedení zvláštního režimu při dovozu zboží nízké hodnoty
    • dovozní režim v rámci zvláštního režimu jednoho správního místa
    • dodání zboží prostřednictvím provozovatele elektronického rozhraní, evidence vedená provozovatelem
    • další dle vývoje legislativy

  • REKAPITULACE DODACÍCH DOLOŽEK INCOTERMS 2020
    • Změny dodacích doložek INCOTERMS 2010 oproti dodacím doložkám INCOTERMS 2020
    • výklad jednotlivých dodacích doložek se zaměřením na aspekty ovlivňující DPH - identifikace místa dodaní a definice povinnosti prodávajícího zajišťovat přepravu

  • VLIV DODACÍCH DOLOŽEK INCOTERMS 2010 NA UPLATŇOVÁNÍ DPH A CELNÍCH PŘEDPISŮ
    • při vnitrounijním obchodu se zbožím – vliv na identifikaci místa zdanitelného plnění, vliv na plnění podmínek pro osvobození dodání do jiného členského státu EU od DPH apod.
    • při dovozu a vývozu zboží – vliv na stanovení celní hodnoty a základ DPH při dovozu, vliv na identifikaci místa plnění, vliv na plnění podmínek pro osvobození vývozu od DPH apod.
    • třístranné a vícestranné obchody se zaměřením na přiřazování přepravy k jednomu dodání v řadě

  • ODPOVĚDI NA DOTAZY
Proč zvolit webinář?
  • seznámíte se s aktuálními informacemi z bezpečí domova či kanceláře
  • ušetříte čas a náklady na cestování
  • podklady ke školení získáte v elektronické podobě před webinářem
  • lektorovi můžete pokládat během školení dotazy prostřednictvím chatu, případně je poslat předem na e-mail: info@economis.cz
  • následně si můžete znovu opakovaně přehrát záznam webináře
Objednávka

Školení můžete objednat online zde.

Technická stránka připojení na webinář

Pro účast na webináři potřebujete pouze obvykle vybavený počítač s reproduktorem nebo sluchátky, aktuální webový prohlížeč (Chrome nebo Mozzila Firefox)  a internetové připojení.

Na webinář se připojíte jednoduše prostřednictvím odkazu, který Vám zašleme e-mailem. E-mail s odkazem obdržíte nejpozději do 12 hodin v den před konáním webináře na e-mailovou adresu, jež jste uvedli v objednávce. Jestliže Vám do uvedené doby e-mail s odkazem nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefon 775 906 870.

Kapacita, platba a storno podmínky

Počet posluchačů je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Úhrada proběhne převodem na základě zálohové faktury. Zrušíte-li svou účast e-mailem do 8 hodin v den před konáním webináře, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši.   

Cena

Školení od 9.00 do 14.00 hodin, v ceně školení je záznam, který budou mít posluchači k dispozici pro opakované přehrání po dobu minimálně 2 týdnů. V ceně školení je odpověď na jakýkoliv dotaz ze mzdové a personální oblasti zaslaný lektorovi po dobu 2 týdnů po konání webináře.

  • 890 bez DPH, tzn. 1077 Kč včetně DPH 
Místo konání

Online školení.

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě