ECONOMIS - ŠKOLENÍ ÚČETNICTVÍ A DANÍ, KURZY, SEMINÁŘE
Tento web používá k analýze návštěvnosti a poskytování funkcí sociálních médií soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Seminář "Příprava na účetní závěrku, Inventarizace podrobně, Účetní a daňové aktuality"


Číslo školení: 2125- Objednávka zde
Datum: 18.10.2021, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Dagmar Beránková, auditorka a daňová poradkyně

Program

Cílem školení je probrat přípravné práce související s účetní závěrkou a  všechny aspekty inventarizace - od správného nastavení procesu, přes tvorbu směrnice a praktická doporučení, až po účetní a daňové zohlednění inventarizačních rozdílů. Výklad bude doplněn o příklady a zkušenosti, se kterými se lektorka při své praxi auditorky a daňové poradkyně často setkává. Posluchači budou rovněž upozorněni na aktuality z účetní a daňové oblasti.

  • Aktuality z účetní a daňové oblasti - stručné připomenutí změn pro rok 2021, zkušenosti z praxe a další užitečné informace
    • zvýšení limitu vstupní ceny u hmotného majetku a mimořádné odpisy
    • zrušení kategorie nehmotného majetku
    • zpětné uplatnění daňové ztráty
    • příspěvek na stravování, stravenky (specifika u homeoffice)
    • antivirus - účetní a daňové aspekty
    • závěr KOOV k online podvodům
    • změny podmínek výplaty podílů na zisku (ZOK)
    • interpretace Národní účetní rady I-42  a I-43
    • aktuální poznámky k silniční dani
    • užitečné pokyny - úrok z prodlení, struktura datové zprávy
  • Příprava na účetní závěrku - nezbytné operace a procesy
  • Inventarizace podrobně
    • Zákon o účetnictví, § 29 a §30 (periodická, průběžná)
    • Inventarizace dokladová („čistka účtů“, fyzická a „kombinovaná“)
    • Směrnice, rozhodnutí ředitele, inventarizační protokoly
    • Inventarizace rozvahových účtů
      • Inventarizace dlouhodobého majetku
      • Inventarizace zásob (kompenzace, likvidace)
      • Inventarizace krátkodobého finančního majetku
      • Pohledávko-závazkové vztahy (konfirmace)
      • Účty kapitálu (obchodní společnosti) a jmění (nestátní neziskové organizace)
    • „Inventarizace výsledkových účtů“
      • Kontrola vazeb nákladových a výnosových účtů
      • Kontrola daňových účtů včetně dotací
      • Srovnání nákladů a výnosů minimálně dvou období
      • Neobvyklá výše na účtech
    • Inventarizace podrozvahových účtů
      • Vysvětlení k čemu, to vlastně slouží
    • Inventarizační rozdíly (ČÚS 007, jejich účtování, vypořádání, opravy v účetnictví)
      • Nedohledané rozdíly – co s nimi
    • Personální a materiálové vybavení
    • Audit účetní závěrky – ověření inventur (u prvního auditu noční můra auditora)
    • Diskuze, odpovědi na dotazy
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita, storno a podmínky vstupu

Počet účastníků školení je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv. Po dobu rizika onemocnění koronavirem prodlužujeme lhůtu, ve které můžete zrušit školení bez jakékoliv sankce. Zrušíte-li účast na školení e-mailem ještě v den konání školení do 8 hodin, zaplacený poplatek Vám vrátíme v plné výši.
Aktuální podmínky vstupu na hromadné akce vyhlášené vládou najdete zde.

Cena

990 Kč bez DPH, tzn. 1198 Kč včetně DPH za školení od 9 do 14 hodin. V ceně je zahrnuto občerstvení (sladké pečivo, dopolední svačina, káva, čaj, nealko), psací potřeby a studijní podklady (jsou-li lektorem poskytnuty).

Místo konání

Best Western Hotel Vista, Kpt. Vajdy 3046/2, www.hotelvista.cz
Školení probíhají v moderních prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 48, 27, 26, 41, 31, 61, 59A, 77 na zastávku "Hotel Bělský les" a 3 minuty pěšky nebo tramvají č. 12,15,17,18,19 na zastávku „ÚMOb Jih“ (Radnice v Hrabůvce) a 5 minut pěšky
Parkování: na hotelovém parkovišti za zvýhodněnou cenu 50 Kč/den pro posluchače ECONOMIS CZ s.r.o. (parkovné budete platit na recepci a uvedete informaci, že jste byli na školení) nebo můžete parkovat na blízkém neplaceném parkovišti (pro bezplatné parkování doporučujeme parkoviště č.2 - mapka).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě