Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Webinář "DPH - změny pro rok 2022 a další aktuální problémy"


Číslo školení: 92129- Objednávka zde
Datum: 26.11.2021, 9.00 – 14.00h
Lektor: Ing. Dagmar Fitříková, daňová poradkyně
Toto školení je nabízeno pouze online. Vzhledem k aktuální epidemické situaci, s ohledem na zdraví posluchačů i lektorky, jsme od prezenční formy ustoupili. Děkujeme za pochopení.

Program

Seminář bude zaměřen na vybrané oblasti uplatňování DPH a změny pro rok 2022. V rámci semináře bude upozorněno i na povinnosti spojené s podáním DAP k DPH za poslední zdaňovací období roku 2021. Lektorka upozorní posluchače na časté chyby a problémy, se kterými se v praxi setkává.

  • Aktuální informace – aktuální stav zákona o DPH a legislativy EU, nové informace GFŘ.

  • Prominutí DPH u dodávek elektřiny a plynu v období od 1.11.2021 do 31.12.2021

  • Změny v oblasti DPH v roce 2022.

  • Internetové obchody – režim jednoho správního místa. „prodej zboží na dálku“, zvláštní režim při dovozu zboží.

  • Obchodní majetek plátce – praktický postup v oblasti nakládání s majetkem ve vazbě na DPH, manažerská vozidla a další

  • Přepočet cizí měny – postup při přepočtu cizí měny u tuzemských i přeshraničních plnění.

  • Opravné daňové doklady – typy daňových dokladů ve vazbě na jednotlivé opravy, upozornění na odlišnosti, promítnutí oprav v DAP k DPH a kontrolním hlášení.

  • Režim přenesení daňové povinnosti v tuzemsku – fikce režimu přenesení daňové povinnosti, upozornění na časté chyby, párování údajů v kontrolním hlášení.

  • Zaměstnanecké benefity – vzdělávání zaměstnanců, stravování, soukromé telefony za zvýhodněný tarif, manažerská vozidla, dárkové poukázky, podmínky na pracovišti, prodej zboží za zvýhodněnou cenu.

  • Závěr roku – sestavení DAP k DPH za poslední zdaňovací období roku 2021, specifické postupy.

  • Správa DPH - záloha na nadměrný odpočet, úrok z prodlení, další vybraná problematika.

  • Diskuse a odpovědi na dotazy.
Proč zvolit webinář?
  • seznámíte se s aktuálními informacemi z bezpečí domova či kanceláře
  • ušetříte čas a náklady na cestování
  • podklady ke školení získáte v elektronické podobě před webinářem
  • lektorovi můžete pokládat během školení dotazy prostřednictvím chatu, případně je poslat předem na e-mail: info@economis.cz
  • následně si můžete znovu opakovaně přehrát záznam webináře
Objednávka

Školení můžete objednat online zde.

Technická stránka připojení na webinář

Pro účast na webináři potřebujete pouze obvykle vybavený počítač s reproduktorem nebo sluchátky, aktuální webový prohlížeč (Chrome nebo Mozzila Firefox)  a internetové připojení.

Na webinář se připojíte jednoduše prostřednictvím odkazu, který Vám zašleme e-mailem. E-mail s odkazem obdržíte nejpozději do 12 hodin v den před konáním webináře na e-mailovou adresu, jež jste uvedli v objednávce. Jestliže Vám do uvedené doby e-mail s odkazem nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefon 775 906 870.

Kapacita, platba a storno podmínky

Počet posluchačů je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Úhrada proběhne převodem na základě zálohové faktury. Zrušíte-li svou účast e-mailem do 8 hodin v den před konáním webináře, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši.   

Cena

Školení od 9.00 do 14.00 hodin, v ceně školení je záznam, který budou mít posluchači k dispozici pro opakované přehrání po dobu 4 týdnů. 

  • 890 bez DPH, tzn. 1077 Kč včetně DPH 
Místo konání

Online školení.

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě