Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Seminář "Mzdové účetnictví pro začátečníky a mírně pokročilé" (dvoudenní školení)


Číslo školení: 2218- Objednávka zde
Datum: 30-31.5.2022, 9.00 – 15 hod. (prezence od 8.30h)
Lektor: Mgr. Květa Kupčáková, lektorka s dlouholetou praxí, manažerka oddělení lidských zdrojů a mezd
Toto školení je nabízeno buď v prezenční podobě, nebo online. Vyberte si podobu, která Vám nejlépe vyhovuje. 

Program

Školení je určeno nejen začínajícím mzdovým účetním, ale také mírně pokročilým, jež si chtějí ujasnit celou problematiku a získat komplexní přehled. Pro lepší pochopení problematiky bude výklad doprovázen řadou příkladů a postřehů z praxe. Lektorka upozorní na časté chyby, kterým je potřeba se vyvarovat. Dostatečný prostor bude věnován na dotazy posluchačů. Posluchači obdrží podrobné studijní podklady.

1. den

  • základní principy zdaňování mezd – účinnost daňového prohlášení, odvody daní, termíny, daňové zvýhodnění na děti – slevy, bonusy, doklady, střídává péče, dělení slev, další slevy a odpočty a podmínky jejich uplatnění, nutné doklady, srážková daň, daňoví nerezidenti, odvody, povinnosti zaměstnavatele, aktuality
  • základní principy zdravotního pojištění v souvislosti se mzdou, vznik a zánik pojištění, principy registrací, doplatky po skončení vztahů, povinnosti zaměstnavatele, minimální mzda a souvislosti se zdravotním pojištění, praktické příklady, osoby, za které platí pojištění stát, nutné doklady, přehledy, odvody a evidence, pojištění v DPČ a DPP, souběhy pracovních vztahů, princip jednoho pojištění EU, zaměstnávání občanů EU
  • základní principy v sociálním pojištění v souvislosti se mzdou, vznik a zánik pojištění a podmínky, sazby pojistného, doplatky, povinnosti, přehledy, odvody, evidence, podpůrčí doba, fiktivní rozvrh pracovní doby pro náhradu mzdy, náhrada mzdy v době nemoci, náhrada v době nemoci a noční směny, zaměstnání malého rozsahu, pojištění v DPČ a DPP, souběhy vztahů
  • diskuze – odpovědi na dotazy v průběhu přednášky, dle potřeb účastníků

2. den

  • struktura mzdy – měsíční, hodinová, stanovení poměrné části mzdy, minimální mzda, zaručená mzda, příplatky, přesčasy, čerpání náhradního volna, příplatky za svátek, pracovní doba rovnoměrně a nerovnoměrně rozvržená, co je fond pracovní doby a umíme s ním pracovat?
  • odměňování u DPČ a DPP, limity, správné používání dohod a jejich náležitosti, povinnosti zaměstnavatele, potvrzení o zaměstnání, nekolidující zaměstnání
    průměrný a pravděpodobný výdělek – základní informace, výpočet
  • povinnosti zaměstnavatele vzhledem k provádění exekučních srážek - základní informace
  • dovolená – nová pravidla 2021, podmínky, výpočet nároků, praktické příklady
  • diskuze – odpovědi na dotazy v průběhu přednášky, dle potřeb účastníků
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita, storno a ostatní informace

Počet účastníků školení je omezen. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Zrušíte-li svou účast nejpozději 2 pracovní dny před datem konání školení, zaplacený poplatek Vám bude vrácen v plné výši. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv. 
Po dobu rizika onemocnění koronavirem prodlužujeme lhůtu, ve které můžete zrušit školení bez jakékoliv sankce. Zrušíte-li účast na školení e-mailem ještě v den konání školení do 8 hodin, zaplacený poplatek Vám vrátíme v plné výši.

Cena

2475 Kč bez DPH, tzn. 2995 Kč včetně DPH za dvoudenní školení od 9 do 15 hodin včetně oběda.

Cena zahrnuje:

  • občerstvení (sladké pečivo, oběd, káva, čaj, nealko),
  • psací potřeby
  • studijní podklady (budou Vám zaslány elektronicky nejpozději den před konáním školení),
  • videozáznam, který budete mít k dispozici pro opakované přehrání po dobu 2 měsíců.
Místo konání

Ostrava -  moderní přednáškové prostory s dobrou dopravní dostupností (pravděpodobně Best Western Hotel Vista nebo Dům kultury Akord). Upřesnění bude zveřejněno na webu a zasláno posluchačům e-mailem nejpozději 7 dnů před datem konání školení. 

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě