Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Seminář "Datové schránky v praxi - výhody i úskalí používání (od 1.1.2023 povinné pro podnikatele)"


Číslo školení: 2235- Objednávka zde
Datum: 13.12.2022, 9.00 – 13.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Milan Vodička, daňový poradce, vedoucí Sekce pro informační technologie Komory daňových poradců
Toto školení je nabízeno buď v prezenční podobě, nebo online. Vyberte si podobu, která Vám nejlépe vyhovuje. 

Program

Od 1.1.2023 bude datová schránka zřízena automaticky všem podnikajícím fyzickým osobám i dalším subjektům. Cílem školení je seznámit posluchače s aktuální situací v oblasti datových schránek a jejich optimálním používáním. Součástí výkladu budou praktické příklady, upozornění na možné problémy a řešení konkrétních situací, se kterými se můžete v praxi setkat.

  • Jak fungují datové schránky? Výhody a nevýhody

  • Typy datových schránek, zřízení ze zákona a na žádost – zásadní změny od 1.1.2023

  • Základy ovládání datových schránek (nastavení, přístup, hesla)

  • Přihlášení eObčankou, certifikátem, heslem

  • Zabezpečení datové schránky, možnosti

  • Podání datovou schránkou – výhody, zásady správného postupu

  • Náhrada podpisu použitím datové schránky

  • Osoby oprávněné a osoby pověřené

  • Doručování do datové schránky – zásady, zákonná úprava

  • Doručovací fikce, důsledky nevybírání datové schránky

  • Judikatura, praktické tipy a triky

  • Ukázky práce s písemnostmi v datové schránce

  • Mohu nebo musím použít datovou schránku?

  • Ověření identity na Internetu prostřednictvím datové schránky

  • Využití na portálech státní správy (ČSSZ, portál GOV, Portál občana, MOJE daně)

  • Výpisy z rejstříků (trestů, bodové hodnocení řidiče, obchodní, živnostenský ad.)

  • Archivace písemností a zpráv z datové schránky

  • Autorizovaná konverze písemnosti – z papírové do digitální formy a naopak

  • Nástroje na používání datové schránky, ukázka

  • Diskuse, dotazy
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita, storno a ostatní informace

Počet účastníků školení je omezen. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Účast na školení lze stornovat písemně. Zrušíte-li svou účast více než 2 pracovní dny před datem konání školení, záloha Vám bude vrácena v plné výši. Zrušíte-li sovu účast v kratší lhůtě před konáním školení, máte možnost si vybrat jako náhradu jiné školení ve stejné ceně. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

990 Kč bez DPH, tzn. 1198 Kč včetně DPH za školení od 9 do 13 hodin.

Cena zahrnuje:

  • občerstvení (sladké pečivo, dopolední svačina, káva, čaj, nealko),
  • psací potřeby,
  • studijní podklady (podklady zasíláme elektronicky nejpozději den před konáním školení),
  • videozáznam, který budete mít k dispozici pro opakované přehrání po dobu 2 týdnů.
Místo konání

Ostrava -  moderní přednáškové prostory s dobrou dopravní dostupností (pravděpodobně Best Western Hotel Vista nebo Dům kultury Akord). Upřesnění bude zveřejněno na webu a zasláno posluchačům e-mailem nejpozději 7 dnů před datem konání školení. 

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě