Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Webinář "Datové schránky v praxi - výhody i úskalí používání (od 2023 povinné pro podnikatele)"


Číslo školení: 92235- Objednávka zde
Datum: 13.12.2022, 9.00 – 13.00h 
Lektor: Milan Vodička, daňový poradce, vedoucí Sekce pro informační technologie Komory daňových poradců 

Program

Od roku 2023 bude datová schránka zřízena automaticky všem podnikajícím fyzickým osobám i dalším subjektům. Cílem školení je seznámit posluchače s aktuální situací v oblasti datových schránek a jejich optimálním používáním. Součástí výkladu budou praktické příklady, upozornění na možné problémy a řešení konkrétních situací, se kterými se můžete v praxi setkat.

  • Jak fungují datové schránky? Výhody a nevýhody

  • Typy datových schránek, zřízení ze zákona a na žádost – zásadní změny od roku 2023

  • Základy ovládání datových schránek (nastavení, přístup, hesla)

  • Přihlášení eObčankou, certifikátem, heslem

  • Zabezpečení datové schránky, možnosti

  • Podání datovou schránkou – výhody, zásady správného postupu

  • Náhrada podpisu použitím datové schránky

  • Osoby oprávněné a osoby pověřené

  • Doručování do datové schránky – zásady, zákonná úprava

  • Doručovací fikce, důsledky nevybírání datové schránky

  • Judikatura, praktické tipy a triky

  • Ukázky práce s písemnostmi v datové schránce

  • Mohu nebo musím použít datovou schránku?

  • Ověření identity na Internetu prostřednictvím datové schránky

  • Využití na portálech státní správy (ČSSZ, portál GOV, Portál občana, MOJE daně)

  • Výpisy z rejstříků (trestů, bodové hodnocení řidiče, obchodní, živnostenský ad.)

  • Archivace písemností a zpráv z datové schránky

  • Autorizovaná konverze písemnosti – z papírové do digitální formy a naopak

  • Nástroje na používání datové schránky, ukázka

  • Diskuse, dotazy
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Technická stránka připojení na webinář

Pro účast na webináři potřebujete pouze obvykle vybavený počítač s reproduktorem nebo sluchátky, aktuální webový prohlížeč (Chrome nebo Mozzila Firefox)  a internetové připojení.

Na webinář se připojíte jednoduše prostřednictvím odkazu, který Vám zašleme e-mailem. E-mail s odkazem obdržíte nejpozději do 12 hodin v den před konáním webináře na e-mailovou adresu, jež jste uvedli v objednávce. Jestliže Vám do uvedené doby e-mail s odkazem nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefon 775 906 870.

Kapacita, platba a storno podmínky

Počet posluchačů je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Úhrada proběhne převodem na základě zálohové faktury. Účast na webináři lze stornovat písemně. Zrušíte-li svou účast více než 1 pracovní den před datem konání webináře, záloha Vám bude vrácena v plné výši. Zrušíte-li sovu účast v kratší lhůtě před konáním webináře, máte možnost si vybrat jako náhradu jiný webinář ve stejné ceně.  Webináře se může místo Vás zúčastniti náhradník.

Cena

890 Kč bez DPH, tzn. 1077 Kč včetně DPH za školení od 9 do 13 hodin.

Cena zahrnuje:

  • studijní podklady (podklady zasíláme elektronicky nejpozději den před konáním školení),
  • videozáznam, který budete mít k dispozici pro opakované přehrání po dobu 2 týdnů.
Místo konání

Online školení.

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě