Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Webinář "DPH - změny pro rok 2023 a aktuální problémy"


Číslo školení: 92302- Objednávka zde
Datum: 10.01.2023, 9.00 – 14.00h 
Lektor: Ing. Dagmar Fitříková, daňová poradkyně
Toto školení je nabízeno buď v prezenční podobě, nebo online. Vyberte si podobu, která Vám nejlépe vyhovuje. 

Program

Školení bude zaměřeno na vybrané oblasti DPH, u kterých dochází ke změnám nebo činí v praxi časté problémy. Budou připomenuty změny, ke kterým došlo v roce 2022, a vysvětleny změny pro rok 2023. V rámci semináře bude upozorněno i na specifické povinnosti a postupy spojené s podáním DAP k DPH za poslední zdaňovací období roku 2022.

  • Změny v oblasti DPH v roce 2022 – shrnutí změn, ke kterým došlo v roce 2022, zkušenosti z praxe, nové informace GFŘ.
  • Změny pro rok 2023 
    • snížení limitu pro povinnou registraci k DPH - důsledky pro praxi
    • kontrolní hlášení
    • upozornění na další připravované změny
  • Závěr roku 2022 – sestavení DAP k DPH za poslední zdaňovací období roku 2022, specifické postupy.  
  • Vybrané oblasti uplatňování DPH
  • Předmět daně – plnění, která nejsou předmětem daně a jak je správně vyhodnotit   
  • Postup při uplatnění nároku na odpočet daně – přiřazovaní přijatých daňových dokladů podle rozsahu nároku na odpočet, korekce odpočtu při opravě, úpravě a vyrovnání odpočtu.   
  • Oprava základu daně – jak rozlišovat mezi jednotlivými typy oprav a opravnými daňovými doklady.    
  • Režim přenesení daňové povinnosti v tuzemsku – fikce režimu přenesení daňové povinnosti, upozornění na časté chyby, párování údajů v kontrolním hlášení.
  • Dodání a nájem nemovitých věcí – podmínky pro uplatnění osvobození od daně, časté chyby a možnosti jejich řešení, omezení volby zdanění nájmu a dopady tohoto omezení v závěru roku 2022.
  • Zaměstnanecké benefity – vzdělávání zaměstnanců, stravování, soukromé telefony za zvýhodněný tarif, manažerská vozidla, dárkové poukázky, prodej zboží za zvýhodněnou cenu.   
  • Diskuse a odpovědi na dotazy.

 

Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Technická stránka připojení na webinář

Pro účast na webináři potřebujete pouze obvykle vybavený počítač s reproduktorem nebo sluchátky, aktuální webový prohlížeč (Chrome nebo Mozzila Firefox)  a internetové připojení.

Na webinář se připojíte jednoduše prostřednictvím odkazu, který Vám zašleme e-mailem. E-mail s odkazem obdržíte nejpozději do 12 hodin v den před konáním webináře na e-mailovou adresu, jež jste uvedli v objednávce. Jestliže Vám do uvedené doby e-mail s odkazem nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefon 775 906 870.

Kapacita, platba a storno podmínky

Počet posluchačů je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Úhrada proběhne převodem na základě zálohové faktury. Účast na webináři lze stornovat písemně. Zrušíte-li svou účast více než 1 pracovní den před datem konání webináře, záloha Vám bude vrácena v plné výši. Zrušíte-li sovu účast v kratší lhůtě před konáním webináře, máte možnost si vybrat jako náhradu jiný webinář ve stejné ceně. Webináře se může místo Vás zúčastniti náhradník.

Cena

890 Kč bez DPH, tzn. 1077 Kč včetně DPH za školení od 9 do 14 hodin.

Cena zahrnuje:

  • studijní podklady (podklady zasíláme elektronicky nejpozději den před konáním školení),
  • videozáznam, který budete mít k dispozici pro opakované přehrání po dobu 4 týdnů.
Místo konání

Online školení.

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě