Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Seminář "Pracovní cesty a cestovní náhrady v roce 2023"


Číslo školení: 2307- Objednávka zde
Datum: 31.01.2023, 9.00 – 14.00h (prezence od 8.30h)
Lektor: Ing. Karel Janoušek, specialista na cestovní náhrady, autor odborných publikací
Toto školení je nabízeno buď v prezenční podobě, nebo online. Vyberte si podobu, která Vám nejlépe vyhovuje. 

Program

Seminář je určen všem, kteří chtějí získat komplexní informace nebo si prohloubit znalosti v oblasti pracovních cest a cestovních náhrad při tuzemských i zahraničních pracovních cestách v podnikatelské i státní a příspěvkové sféře. Podrobně budou vysvětleny a na konkrétních příkladech z praxe uvedeny základní principy a postupy, a objasněno kdo, komu, kdy, co, kolik, proč a jak příslušné náhrady poskytuje, a to i ve složitějších případech, které zákoník práce neřeší.

  • změny v uvedené oblasti pro rok 2023,
  • co je a co není pracovní cesta, služební cesta,
  • komu cestovní náhrady podle zákoníku práce přísluší a komu je lze poskytnout,
  • pravidelné pracoviště a jeho podstatný vliv na cestovní náhrady,
  • podmínky konání pracovní cesty, používání tiskopisů cestovní příkaz,
  • průjezd obcí, ve které má zaměstnanec pravidelné pracoviště,
  • zkrácení, prodloužení, přerušení pracovní cesty,
  • prokazování a výpočet výše jednotlivých druhů cestovních náhrad (jízdní výdaje veřejnou hromadnou dopravou, MHD a při používání soukromých vozidel vč. hybridů, výdaje za ubytování, nutné vedlejší výdaje, stravné,
  • zahraniční stravné, kapesné, vliv bezplatně poskytnutého jídla),
  • rozdíl při poskytování náhrad při výkonu práce doma a z domu (home office),
  • používání letadel při zahraniční pracovní cestě,
  • používání firemních a soukromých platebních karet k úhradě výdajů na pracovní cestě,
  • záloha na cestovní náhrady, termíny a postupy jejího vyúčtování,
  • kurzy pro přepočet měn při vyúčtování cestovních náhrad,
  • vypořádání cestovních náhrad se zaměstnancem, doplatek, přeplatek, zaokrouhlování,
  • jiné výdaje než výdaje charakteru cestovních náhrad,
  • možné způsoby snížení administrativy,
  • příklady, odpovědi na dotazy.
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Kapacita, storno a ostatní informace

Počet účastníků školení je omezen. Své místo si můžete bez obav rezervovat v dostatečném časovém předstihu, splatnost zálohové faktury bude stanovena až na 10 dnů před datem konáním školení. Účast na školení lze stornovat písemně. Zrušíte-li svou účast více než 2 pracovní dny před datem konání školení, záloha Vám bude vrácena v plné výši. Zrušíte-li sovu účast v kratší lhůtě před konáním školení, máte možnost si vybrat jako náhradu jiné školení ve stejné ceně. Náhradníka můžete vyslat na školení kdykoliv.

Cena

1090 Kč bez DPH, tzn. 1319 Kč včetně DPH za školení od 9 do 14 hodin.

Cena zahrnuje:

  • občerstvení (sladké pečivo, dopolední svačina, káva, čaj, nealko),
  • psací potřeby,
  • studijní podklady (podklady zasíláme elektronicky nejpozději den před konáním školení)
Místo konání

Best Western Hotel Vista, Kpt. Vajdy 3046/2, www.hotelvista.cz
Školení probíhají v moderních prostorách s WIFI připojením k internetu.
Spojení MHD: autobusem č. 48, 27, 26, 41, 31, 61, 59 na zastávku "Hotel Bělský les" a 3 minuty pěšky nebo tramvají č. 12,15,17,18 na zastávku „ÚMOb Jih“ (Radnice v Hrabůvce) a 5 minut pěšky
Parkování: na hotelovém parkovišti za zvýhodněnou cenu 50 Kč/den pro posluchače ECONOMIS CZ s.r.o. (parkovné budete platit na recepci a uvedete informaci, že jste byli na školení) nebo můžete parkovat na blízkém sídlišti zdarma (pro bezplatné parkování doporučujeme parkoviště č.2 - mapka).

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě