Školení, kurzy, semináře

Daně, účetnictví, personalistika, právo

Webinář "Pracovní cesty a cestovní náhrady v roce 2023"


Číslo školení: 92307- Objednávka zde
Datum: 31.01.2023, 9.00 – 14.00h 
Lektor: Ing. Karel Janoušek, specialista na cestovní náhrady, autor odborných publikací
Toto školení je nabízeno buď v prezenční podobě, nebo online. Vyberte si podobu, která Vám nejlépe vyhovuje. 

Program

Webinář je určen všem, kteří chtějí získat komplexní informace nebo si prohloubit znalosti v oblasti pracovních cest a cestovních náhrad při tuzemských i zahraničních pracovních cestách v podnikatelské i státní a příspěvkové sféře. Podrobně budou vysvětleny a na konkrétních příkladech z praxe uvedeny základní principy a postupy, a objasněno kdo, komu, kdy, co, kolik, proč a jak příslušné náhrady poskytuje, a to i ve složitějších případech, které zákoník práce neřeší.

  • změny v uvedené oblasti pro rok 2023,
  • co je a co není pracovní cesta, služební cesta,
  • komu cestovní náhrady podle zákoníku práce přísluší a komu je lze poskytnout,
  • pravidelné pracoviště a jeho podstatný vliv na cestovní náhrady,
  • podmínky konání pracovní cesty, používání tiskopisů cestovní příkaz,
  • průjezd obcí, ve které má zaměstnanec pravidelné pracoviště,
  • zkrácení, prodloužení, přerušení pracovní cesty,
  • prokazování a výpočet výše jednotlivých druhů cestovních náhrad (jízdní výdaje veřejnou hromadnou dopravou, MHD a při používání soukromých vozidel vč. hybridů, výdaje za ubytování, nutné vedlejší výdaje, stravné,
  • zahraniční stravné, kapesné, vliv bezplatně poskytnutého jídla),
  • rozdíl při poskytování náhrad při výkonu práce doma a z domu (home office),
  • používání letadel při zahraniční pracovní cestě,
  • používání firemních a soukromých platebních karet k úhradě výdajů na pracovní cestě,
  • záloha na cestovní náhrady, termíny a postupy jejího vyúčtování,
  • kurzy pro přepočet měn při vyúčtování cestovních náhrad,
  • vypořádání cestovních náhrad se zaměstnancem, doplatek, přeplatek, zaokrouhlování,
  • jiné výdaje než výdaje charakteru cestovních náhrad,
  • možné způsoby snížení administrativy,
  • příklady, odpovědi na dotazy.
Objednávka

Školení můžete objednat on-line zde.

Technická stránka připojení na webinář

Pro účast na webináři potřebujete pouze obvykle vybavený počítač s reproduktorem nebo sluchátky, aktuální webový prohlížeč (Chrome nebo Mozzila Firefox)  a internetové připojení.

Na webinář se připojíte jednoduše prostřednictvím odkazu, který Vám zašleme e-mailem. E-mail s odkazem obdržíte nejpozději do 12 hodin v den před konáním webináře na e-mailovou adresu, jež jste uvedli v objednávce. Jestliže Vám do uvedené doby e-mail s odkazem nepřijde, zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefon 775 906 870.

Kapacita, platba a storno podmínky

Počet posluchačů je omezen. Po naplnění kapacity nemohou být další objednávky přijímány. Úhrada proběhne převodem na základě zálohové faktury. Účast na webináři lze stornovat písemně. Zrušíte-li svou účast více než 1 pracovní den před datem konání webináře, záloha Vám bude vrácena v plné výši. Zrušíte-li sovu účast v kratší lhůtě před konáním webináře, máte možnost si vybrat jako náhradu jiný webinář ve stejné ceně. Webináře se může místo Vás zúčastniti náhradník.

Cena

990 Kč bez DPH, tzn. 1198 Kč včetně DPH za školení od 9 do 14 hodin.

Cena zahrnuje:

  • studijní podklady (podklady zasíláme elektronicky nejpozději den před konáním školení)
Místo konání

Online školení.

Organizátor školení
ECONOMIS CZ s.r.o.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Bartušková - daňová poradkyně a certifikovaná účetní
telefon: 775 906 870, e-mail: info@economis.cz, informace a on-line objednávky: www.economis.cz
fakturační adresa: Finské domky 1385/71, 747 14 Ludgeřovice
IČO: 29462771, DIČ: CZ29462771, Spisová značka obchodního rejstříku: C 55271 vedená u Krajského soudu v Ostravě